jahitan manik lengan baju

Ada jugak yang sama manik kat baju mama dengan baju saya. Jarak dari hujung lengan baju ialah 1 atau 2mm.


3d Jahitan Batu Kristal Manik Dan Labuci Di Baju Kurung Songket Collar Sleeve Floral Tops Beautiful Bride Floral

Yang kat bwh ni pulak baju mamanya.

. Terasa seronok plk bila melihat hasil jahitan saya dipaparkan di blog saya sendiribiar lah org nk kata saya syok sendiri tp hakikatnya saya memang berbangga melihat hasil kerja saya di pamerkan di siniin my very own. Design dan warna manik adalah mengikut permintaan pelanggan. Untuk baju lebaran pria 2020 sendiri lebih banyak mengacu pada model koko hem.

12 ide lengan baju payet payet pola manik manik manik. Anda cuma boleh memilih mana satu pilihan yang anda berkenan. 64 best images about pola blousekurungmodencardigan geng jahit on Pinterest.

Tempahan manik untuk baju kurung kebaya dress baju pengantin dan kasut pengantinJuga tempahan Gubahan Hantaran Pengantin. Ask your seller for delivery. Demam nak menjahit mani.

Assalamualaikum dan salam sejahtera kpd semua. Baju yg kosong pasti meriah dgn Sulaman Pearls Crystals. 5Jahitan di belakang kain akan kelihatan begini.

Jahitan manik labuci lengan baju terkini design by aak. You possibly can sew every part from clothes to bedding and other family ornamental items. Stitching is usually a very rewarding interest to take up.

Setiap tempahan jahitan manik dan labuci kami eksklusif untuk seorang pelanggan sahaja tanpa ada duplikasi. Menerima tempahan jahitan manik dan labuci tudung baju serta membina kraf cenderahati Menawarkan harga berpatutan mengikut budget dan kehendak anda. Pelbagai design yg ada.

Kami sedia menerima tempahan jahitan manik. MENJAHIT MANIK JELUJUR SALUR PAUT TALI AIR 23. Bersedia menerima tempahan dari sekitar lembah klang dan dari seluruh malaysiasegala kos penghantaran termasuk didalam sebut harga baju yang ditempah.

Harapan saya agar masa akan datang nanti lebih memahirkan saya dengan jahitan manik ini. Saya menerima tempahan jahitan manik di lengan dan leher baju. Sekiranya menggunakan manik heksagon jahitan akan kelihatan agak kasar dan tidak kemas.

Harga bagi kedua2 lengan. Lebaran tahun lalu gamis dengan lengan lonceng sedang begitu banyak dijumpai. Manik bulat diletakkan dikedua-dua hujung supaya manik pintal terbentuk dengan cantik.

Manik terabur pd lengan baju tmpk menyerlah dgn warna kontrassilver mmg kena dgn warna2 gelap ni. Design saya gunakan simple dengan manik terabur. Newer Post Older Post Home.

Jahitan Manik Lengan Baju Enas Stories. Kak sufie juga nak bunga-bunga cket kat lengan baju. Jika anda penggemar manik dan labuci atau wanita yang ingin kelihatan anggun dan bergaya mengikut peredaran semasa pihak kami menyediakan perkhidmatan tempahan jahitan manik dan labuci secara eksklusif untuk pelbagai jenis fabrik dan fesyen yang anda ingini.

Saya perlu hasilkan pelbagai corak berlainan agar lebih tampak menarik. Harga upah jahit manik boleh dirunding ketika tempahan dibuat. Kpd yg teringin nak cuba jahitan manik dari Tuan Rumah ni kemas dan yang penting tak berbekas di belakang lengan baju.

Rm2500 harga bagi bawah bajurm3000 harga pakej lengkap 1 bajulenganleherbawah baju. TABUR MANIK BERTATAHKAN GEM STONE RECTANGULAR LENGAN TENGKOK BAJU. Model Jahitan Baju Lebaran.

Kali ini saya pamerkan jahitan manik pada lengan baju jiran saya pula. 4Penuhkan semua kelopak bunga. So untuk nmpk lebih comel org tmbh lg 1 layer manik pintal kat ats bunga2 tu.

Harga upah jahit manik bergantung kepada design yang dikehendaki dan juga ukuran yang perlu dijahit. Manik Crumble Academiaedu is a platform for academics to share research papers. Kak Sufie inginkan jahitan manik pintal sahaja kat kelim button dan lengan baju.

Jahitan Manik Baju Pengantin. Jahitkan untuk tengah bunga menggunakan manik mutiara. Baju anak saya saya jahit manik da macam baju mak datin padahal anak saya baru 9 bulan.

By learning fundamental stitching you can be sure that when your button pops off or your hem. Sediakan 4 manik bulat dan 2 manik heksagon dlm bilangan 222. Contact Design By AAK Reach Design By AAK.

Untuk lengan baju cantik sekiranya bunga dijahit 3 atau 4 kuntum. Rm3000 harga bagi leher. Sebarang pertanyaan bolehlah dibuat melalui email atau SMS.

Model Baju Gamis Rumah Jahit Haifa. 5-17-02 1st Floor Jalan Medan Pusat Bandar 8A Bangi Sentral Business Park Bangi Sentral Business Park Bandar Baru Bangi 43650 Bangi Selangor. Saya pun menjahit manik pada baju sendiri confident la jugak pasal jahit baju sndiri kalu baju orang hihhi.

Muka tuan tanah adalah wajib didisplayP Inile dia manik kat lengan baju yang aku jahit malam tadi. Jahitkan kain lain untuk tutup kesan jahitan 6Matikan jahitan. Jahitan manik lengan baju The Sewing Tips for Every Beginner For 2013.

Tidak kira anda di mana saya sedia menerima dgn bantuan pos laju. By hand Area Kula Terengganu Gong Badak Manir dan Marang 2. BAJU KURUNG MODEN MANIK TABUR.

Posted by AZIZ MOHD ARIFF at Thursday August 06 2009. Manik mix swarovski di lengan dan bawah baju untuk tempahan boleh klik link wssp. Email saya untuk pertanyaan lanjut di.

Belajar teknik menjahit payet tabur maubelajarapa. Dimana Kamu bisa menjahit baju dengan cutting rok A line serta cutting lengan lonceng. Cara payet mutiara mix swarovski pada baju pesta.

Mempunyai sulaman berwarna suramdi sepanjang lubang kepala dan lengan dansepanjang jahitan tepi dan pertengahan belakang. By post kos penghantaran percuma sekiranya tempahan melebihi RM100 ke atas. Dressanak drestile dresgaunHai teman-teman jumpa lagi dengan happy tutu kali ini Happy tutu akan berbagi video membuat baju anak atau dress panjang B.

Hehehe test pada baju anak dulu. Keh3 anyway cantik manik yang mama jahit. UNTUK TEMPAHAN Tempahan boleh dibuat melalui.

Cucuk jarum pada hujung lengan baju.


Mama Shila Mari Kita Jahit Manik Fashion Mama Band


Cara Mudah Belajar Jahit Manik Crumble Blog Jaakechik Beaded Embroidery Beading Tutorials Chunky Beads


Jahitan Kristal Manik Dan Labuci Di Bawah Baju Kurung Beads Fall Wreath Sewing


Manik Tabur Payet Manik Menjahit


Pin By Mama Qid On Beads Embroidery Beads Embroidery Beads Hand Embroidery


Jahitan Kristal Manik Dan Labuci Di Lengan Baju Kurung Art Napkin Rings Decor


Pin By Chicken Pooper On Batu Perhiasan Lengan Pola Bebas Manik Manik


Butterfly Beads Sulaman Manik Dan Labuci Kelas Jahitan Sulaman Manik Scattered Embroidery Designs Fashion Embroidery Blouse Designs Embroidery Neck Designs


Gambar Mungkin Berisi 1 Orang Perhiasan Lengan Manik Manik Lengan Baju


3d Jahitan Batu Kristal Manik Dan Labuci Di Baju Kurung Songket Sleeve Pearl Cream Beads Beaded Embroidery


Kali Ni Aku Try Buat Jahitan Manik Crumble Tuk Baju Aku Sendiri Tengok Kat Tenet Cam Cantik Jer Tu Yg Tetiba Tergerak Nak Wa Manik Manik Perhiasan Lengan Manik


Stone On Dark Green Malay Tradition Baju Kurung Bead Embroidery Tutorial Delicate Jewelry Necklace Embroidery Jewelry


Aplikasi Payet Dan Beading Lengan Baju Embroidery Designs Fashion Bead Embroidery Patterns Beaded Embroidery


Simple Crumble Jubahku Perhiasan Lengan Anting Manik Pola Lengan Baju


3d Jahitan Batu Kristal Manik Dan Labuci Di Baju Kurung Songket Collar Close View Fashion Brooch


More Beading Work Embroidery Dress Diy Embroidery Designs Fashion Bead Embroidery Patterns


Kali Ni Aku Try Buat Jahitan Manik Crumble Tuk Baju Aku Sendiri Tengok Kat Tenet Cam Cantik Jer Tu Yg Tetiba Tergerak Nak Wat Aku Pun Manik Menjahit Kecantikan


Pin By Samrin On Broderie Et Strass Manik Manik Perhiasan Lengan Pola Lengan Baju


Keterangan Foto Tidak Tersedia Bead Embroidery Patterns Bead Embroidery Tutorial Beaded Hair Pins

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel